PDA

View Full Version : What is the FASTEST YOU have ever Driven?



Bioda
17-12-2006, 03:56 AM
Speeding or not what is the fastest you have gone? I did about 92 trying to pass someone one time who was giving me a hard time. My Saab 900 Turbo almost died! lol

BL!NKEY
17-12-2006, 04:07 AM
uhhh i think only 90 about a year ago just cuz no one was on the freeway.

TheLastShadow
17-12-2006, 04:25 AM
110 mph

lMattz
17-12-2006, 09:53 AM
160 mph

luke-p
17-12-2006, 10:48 AM
40 mph, because Im 15 and shouldent be driving anyway...

Metric.
19-12-2006, 02:58 AM
160 mph

ye, i'm sure, you like wouldn't be able to control the car.

i've done 110mph, and it was in a 2002 bmw 745i.
i was on a long straight section of road, it was awesome.

Blinger1
19-12-2006, 03:00 AM
Dunno, about 40km/h?? (i dont drive), me and dad went like 230km/h on a bike :)

[N]
19-12-2006, 12:21 PM
0 Don't have a car :S

benjamin
19-12-2006, 12:29 PM
i don't have a car but my mum went about 115/120 down the m4 with me in the car? ;p

:Hazel
19-12-2006, 12:34 PM
90 and my clapped out ford fiesta started shaking.

alexxxxx
19-12-2006, 02:53 PM
110, down the M1.

I was laatee.

Charley
20-12-2006, 04:22 AM
About 90. Was going up north and was listening to music and got a bit carried away :l

jordybum
20-12-2006, 08:53 AM
115 on the M1

GJay
20-12-2006, 09:04 AM
80 on a slip road...one of those surfaces where you do not realise your speed -.- i was like ;woah, thought that was a steep turn; lol.

The-Great-Dude
20-12-2006, 09:05 AM
111 mph somewhere.

Rizla,
20-12-2006, 09:50 AM
60 is the fastest I've ever gone o.O Then again, only ever driven twice :p

Swastika
20-12-2006, 11:42 AM
Carnt drive but my dad did 130 mph on the way home once.
The other car besides us, who we was taking over, was doing like 100 it was like a street race!

Rizla,
20-12-2006, 12:03 PM
Your dad could see through all that smog?! :p

Swastika
20-12-2006, 02:21 PM
LOL
Yeah, he could Ryan ;)
And how come i havnt seen you on msn in ages? o_O

LÁke
20-12-2006, 03:33 PM
158mph on the back of my cousins Honda, abit windy though :)

J1MI
20-12-2006, 05:37 PM
108 Mph, thats the fastest my lil polo can handle. Seriously it doesn't actauly go any faster, ive tried many times.

Dentafrice1
20-12-2006, 05:40 PM
265. I drag race.. so i have been 265mph :P

I have probably been more but thats the fastest I have actually looked at. I hardly ever look at my speed until the judges say it.

DannyyTBH.
20-12-2006, 05:50 PM
About 140?

Jamie!
21-12-2006, 01:47 AM
I ain't like properly driven before, but got a 125cc bike on nearly full throttle so however fast that was going...

I was also in the car when the police stopped us for speeding on the way back from footy in Gillingham a few weeks ago. Were doing 115ish coming up past Preston on the M6.

Dentafrice1
21-12-2006, 01:48 AM
I ain't like properly driven before, but got a 125cc bike on nearly full throttle so however fast that was going...

I was also in the car when the police stopped us for speeding on the way back from footy in Gillingham a few weeks ago. Were doing 115ish coming up past Preston on the M6.
Ok i am just wondering.. are you from america?

Jamie!
21-12-2006, 01:55 AM
Nope, England ;]

Fonejacker
21-12-2006, 01:55 AM
On my own in a car i've goten into 3rd Gear proberly 35 MPH Lol Cause my driving lesson track i go on is quite small... Im on 16 and i get free lessons :D! Go me

J1MI
21-12-2006, 02:12 AM
I remember my first couple of leasons, 35Mph seemed so fast!

Dentafrice1
21-12-2006, 02:25 AM
Nope, England ;]
Never in my life have I heard someone from england say: ain't

I only thought us in the south said that =]

Rizla,
22-12-2006, 11:54 AM
Jamie, I only really use my msn for rl mates these days, I'll add you on it after I get back from court.

---MAD---
22-12-2006, 01:14 PM
190 KMPH - I wasnt driving :p.

@K
22-12-2006, 05:35 PM
Somewhere between 100 and 120 on my mates tuned moped lol...his speedometer only goes upto 100:rolleyes:

jim parn
23-12-2006, 05:23 AM
155 in my subaru...

Kenneth
23-12-2006, 05:25 AM
226 KPH on the german autobahn :) crazy

Gaby
23-12-2006, 05:27 AM
hah!
I can't drive yet :[

jim parn
23-12-2006, 05:28 AM
whats kmph to mph i carnt figure it out :(

summer
26-12-2006, 02:08 AM
5 miles = 8 kilometres

3420
26-12-2006, 02:12 AM
Lol, The fastest i've been is about 12 mph lol .. My Bike xD

PigsNose
26-12-2006, 02:06 PM
I don't have a car xx

Turnip
26-12-2006, 03:31 PM
Dads a nutter in his merc. Max ive been in that was when he was in a rush to get to ldn went about 104mph.
Mums car - bout 90
Older brothers bike - 160mph, down some fairly long straight but my brsoa proper nutter he dont care how big the road is he just wants to try find out how maxed out he can get it.

Digital
26-12-2006, 03:37 PM
I don't drive a car but on my bike I got 49 down a very big bank xD

Maximo
26-12-2006, 05:22 PM
100 mph on a motorway only did it once, and was because was late for a university interview :/ not good and wouldn't do it again.

Jazza
26-12-2006, 10:21 PM
I managed to get up to 120mph when I borrowed my dads BMW (on an abandoned airfield though, may not count)

Metric.
29-12-2006, 04:32 PM
-*-nEwReCoRd-*- LOL

I did 120 last night in the FORD FREESTAR, then some light for the advanctrac
came on, so I thought I better slow down.

My friends and I were trying to get to the store before it closed.

I want to go 120+ in the accord, because it'll fly on the highway.

RedStratocas
29-12-2006, 04:35 PM
70mph or so, Im scared of driving fast to be honest.

GJay
29-12-2006, 10:56 PM
my mum drove 100mph once...not even my dad would dare go that fast lol the most he's gone is like 85mph. I've gone 80. I love to speeeeeed. The thrill of speeding (just going fast not illegally speeding) is like a sex drug to me. Always gets to me.
the other day, I was stuck behind a Polo doing 30 on a 70 road....when i got past I was swarming! I was like 'yesssssssssss speeeeeeeeed drive baby drive! woooo!' Yeah, Karl hasn't seen me in that state yet. It would probably excited him too xD

Judge Judy
31-12-2006, 06:48 PM
whatever speed my bike can do :-]

Want to hide these adverts? Register an account for free!