PDA

View Full Version : Introduction about me in French



Simonac55
02-09-2004, 12:44 AM
Hi! Here I am going to speak french. So if anybody wants to speak about anything here in french or just want me to help you with your french, I can help lol. Alors mon nom est Simon et je viens du Canada, dans la province du Québec. Je parles plus français que l'anglais. Je parles l'anglais quand même assez bien. Alors si vous parlez français ou voule de l'aide, bien parlez lol.

Ballistik
02-09-2004, 03:19 AM
italian sounds a lot familiar with spanish so i kinda know what you say, uumm you say something like hi my name is simon i come from canada. you know more french than english and that your french is real good. and the last part .... i dont know :( .I know im not all correct oh well........

Rye1088
02-09-2004, 08:47 PM
he said something like

Hello my name is Simon and I come from Canada, in the province of the Quebec. I speak More french than the English. I speak English none the less well enough. If you speak French or need assistance, we'll speak

now my bit

Bonjour mon nom est Ryan. Je viens de l'Angleterre. Mon français n'est pas très bon et j'ai obtenu les degrés de niveau bas dans mes examens français ! Je sais les mots fondamentaux !

Jseb
02-09-2004, 08:52 PM
Hey bien bonjour mon nom est Jseb lol jespere que vous aviez trouvez ceci facile! Cest drole jadore cette place lol hey bien je viens du canada et bien presentement de lontario mais je prefere quebec et je m ennuis du quebec :'( je hais que mon pere est dans larmee aussi pour tous les francais je me demandais si on peut sacrer en francais si il save sa?? lol tres bon nom simonac aussi je parle plus francais qu englais et pis crote cest dure lenglais sa fait 4 ans que je me pratique en englais! lol Good luck everyone who wanna translate that place here!

Ballistik
03-09-2004, 12:34 AM
I know what you said ! :p but i wont translate cause i will get it all wrong

Jseb
03-09-2004, 12:58 AM
I know what you said ! :p but i wont translate cause i will get it all wrong


Here my point :P lol

Simonac55
03-09-2004, 08:13 PM
Je suis content de tous vous voir. I'm happy to see you all. Mon père est dan l'armée aussi lol

Surikai
23-10-2004, 05:51 AM
wow u guys are good at this

Snowboarding
09-11-2004, 09:09 PM
Bonjour tout le monde, mon nom est anonymous. :). Je suis un garçon et je parle un peu de français. C'est tres difficle. J'aime a'abile du parle au un desieme langue, mais je parle d'anglais becaucoup du temps. Je travaille au français å mon ecole. As-tu corrige mon ecriture?

:p

lukeisok
09-11-2004, 09:13 PM
Bonjour, Common ça ca? Moi Nom Luke. Moi Nationatlie Anglettere.

evect
09-11-2004, 10:03 PM
Hm.... Boujour?!

:D

Corey777
10-11-2004, 02:52 AM
Salut!
Mon Francais n'est pas bon. Je pratique parfois le francais. Mon nom est Corey. J'habite dans L'Ontario, Canada. J'aime mange. J'aime regarde la television et joue sur l'ordinateur. Mes verbes irreguliers francais sont terrible. Je besoin de l'aide avec le francais.

There are probably MANY Mistakes in that, But I did my best :8

Adzeh
16-11-2004, 09:10 PM
bonjour, jemapelle adam. jai treize ans. jabite de angleterre. je passer de beaucoup de temps du l'hotel de habbo, jadore ca.

Corey777
20-11-2004, 03:44 AM
bonjour, jemapelle adam. jai treize ans. jabite de angleterre. je passer de beaucoup de temps du l'hotel de habbo, jadore ca.


You are using the infinitive with your "er" verbs . See when you say "Je passer", it should be "Je passe" For er verbs, take off the er. If you are saying I pass, Its Je passe, If you are saying you pass, I believe that it is Tu passes, He/she Passes would be Il/Elle passe. We pass = Nous passons, You (plural) pass = Vous passez, and They pass would be Ils/Elles Passent.

Just a little pointer with your verbs ;)

Je me couche maintenant. Bonne nuit.

Ziabotsu
01-12-2004, 09:04 PM
Bonjour. Je m'appelle le chien de poubelle, et je suis un des rois des chiens. Je chasse des chats et des chats de mal de combat. J'également écorce à la lune et mords le bout de l'homme de poteau.
Rofl
And simonac said:
Then my name is Simon and I come from Canada, in the province of Quebec. I speak French than English. I speak English nevertheless rather well. Then if you speak French or voule about the assistance, well speak.

I didnt know what voule was... i forgot...

The family of the simpsons
Bonjour. La famille est Homer (le père) Marge (la mère) Bart (le garçon âgé de 10 ans) Lisa (la fille âgée de 8 ans) et maggie (le babie)

Dansk
01-12-2004, 10:31 PM
**** zë gåt!

Edit by !xx!kyle!xx! - You broke the forum rules by trying to avoid the swearing filter.Please do not swear!

G-flow
01-12-2004, 11:06 PM
Bonjour, mo nom est Jack et j'habite en Ecosse gentille de vous rencontrer coffre-fort de subistance le Habbox!

Adzeh
04-12-2004, 10:43 PM
You are using the infinitive with your "er" verbs . See when you say "Je passer", it should be "Je passe" For er verbs, take off the er. If you are saying I pass, Its Je passe, If you are saying you pass, I believe that it is Tu passes, He/she Passes would be Il/Elle passe. We pass = Nous passons, You (plural) pass = Vous passez, and They pass would be Ils/Elles Passent.

Just a little pointer with your verbs ;)

Je me couche maintenant. Bonne nuit.

thank you.

Corey777
05-12-2004, 08:46 PM
De Rien :) Je suis seulement un novice en francais.

Want to hide these adverts? Register an account for free!